معرفي گروه زد بازي
يه چيزايي كه فكر شم نمي كني

اطلاعات هنرمند
نام اصلی زدبازینماد گروه زد بازی
اهل کشور تهران، ایران
سبک‌ها رپ, راک, ترنس و دنس
کار(ها) ۱۳۸۱ تاکنون
ساز(ها) آواز, پیانو، گیتار الکتریک، گیتار کلاسیک، ارگ و درام
اعضا
سهراب ام جی
سامان ویلسون
مهراد هیدن
سیاوش سیجل
علیرضا جی جی
نسیم

زدبازی نام یکی از گروههای رپ فارسی و موسیقی راک است که در لندن و پاریس فعالیت می‌کند.

سامان ویلسون و مهراد هیدن زمانی با هم در یک دبیرستان در تهران تحصیل می‌کردند و همین باعث آشنایی این دو و شکل گیری این گروه شد. این دو بعداً در یک مهمانی با سهراب ام جی آشنا شدند.

آنها در آهنگهایشان چنین ادعا می‌کنند که بهترین گروه رپ ایرانی هستند. اولین گروهی که فرمول ۲ بیتی رو به ایران آوردند و سبکهای مختلف ارایه می‌دهند. سه خوانندهٔ اولیه گروه عبارتاند از:

همچنین سیاوش سیجل (Sijal) و علیرضا جی جی(JJ) قبلا دو عضو افتخاری گروه بودند و در بعضی از آهنگها با زد بازی مشارکت داشتهاند و اخیرا به جمع این گروه پیوستهاند. در واقع این دو نفر در فرانسه خود مشغول به ضبط آهنگ اند.[۱] همچنین نسیم به عنوان هم خوان با این گروه همکاری می‌کند.

این گروه تا به حال بیش از ۳۰ آهنگ به صورت تکی ساخته‌اند آن‌ها برای مدت حدود ۵ ماه کناره گیری کردند واقدام به اعلام خبر منحل شدن گروه زد بازی نمودند ولی بعد از این مدت آهنگ ``مثل من`` خود را پخش کردند.

در سال ۲۰۱۱ خبر انتشار اولین آلبوم این گروه به نام زاخارنامه داده شد و این آلبوم خرداد سال ۱۳۹۱ منتشر شد. اولین سینگل این آلبوم به نام "تهران مال منه" ۱۸ فروردین ۱۳۹۱ پخش شد.[۲]
آلبوم جدید زدبازی با نام زاخار نامه که اولین آلبوم این گروه می‌باشد با حضور تمام اعضاء (به جز سامان ویلسون) در ۱۶ خرداد ۱۳۹۱ پخش شد.

 

 

محتویات

آلبوم‌ها و آهنگ‌ها

زد بازی با غوغاهای بسیار توانست اولین آلبوم خود را به نام زاخارنامه منتشر کند. آلبوم زاخارنامه اولین آلبوم استودیویی گروه زدبازی، می‌باشد. این آلبوم در تاریخ ۱۶ خرداد ۱۳۹۱ منتشر شد. مهراد هیدن، سهراب ام جی، سیاوش سیجل، علیرضا جی جی، و نسیم در این آلبوم حضور دارند. همچنین هیچکس، بهزاد لیتو، و آرش دارا در این آلبوم به عنوان خواننده مهمان حضور دارند.

حواشی و درگیری

در سال ۸۵ رضا پیشرو آهنگی با نام اثر منفی منتشر کرد و در آن گروه زدبازی را دیس کرد. آهنگ با تماس تلفنی پیشرو و ویلسون آغاز می‌شود که در روزهای اول انتشار جنجال زیادی را برانداخت. بعدها هیدن در فیسبوک خود ادعا کرد آن روز سامان بعلت سوگواری یکی از عزیزانش وضعیت روحی مناسبی نداشت و از کل کل با پیشرو خودداری کرد. همچنین پس از انتشار دیس بک چرا بدی از زدبازی، پیشرو آهنگی به نام چاقال نامه با همکاری شایان آسفالت منتشر کرد. او همچنین با انتشار ویدئویی در فیسبوک اعلام می‌کند که این موضوع هیچ ربطی به هیچکس ندارد و مخاطبش تنها زدبازی است. چندی بعد این آهنگ با دیس دروغ تعطیل از سهراب ام جی از اعضای گروه زدبازی پاسخ داده شد. سپس رضا پیشرو با همکاری محمد ام سی آهنگ "دروغ سنجی" را در جواب دروغ تعطیل خواند و سپس با گروه نابغه هاو ساتراپ و قدر و شغال آهنگی به نام "بازگشت" زدبازی را دیس کردند که با جواب مهراد هیدن و سهراب mj با آهنگی به نام لیلی لیلی حوضک ادامه یافته است که در این آهنگ زدبازی به طور غیرمستقیم به پیشرو اشاره داشت. چندی بعد علیرضا جی جی از دیگر اعضای زدبازی با انتشار آهنگی به نام منصفانه به طور کاملا صریح و با نام بردن پیشرو در آهنگش وی را دیس کرد. جوابی توسط خود پیشرو به این آهنگ داده نشد اما برادر ناتنی وی علی اوج با آهنگی به اسم "خانوم جی جی" جواب جی جی را داد، اما بیشتر هدف آهنگ به جای یک ترانه دیس گنگ، مسخره کردن جی جی بود بعد از اون امید قدر (برادر کوچک رضا پیشرو) ترکی همراه محمد علی به اسم مرز را بیرون داد که جواب آهنگ خانوم جی جی است


پیوند به بیرون

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: جمعه 31 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط حامدآقاعلی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 53
بازدید ماه : 359
بازدید کل : 157100
تعداد مطالب : 76
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



Untitled Document

چت روم با حال